Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

AUSTRALIA DAY 7 - MUSEUM OF CONTEMPORARY ART

Ahojky! Na dnešek jsme naplánovaly tak trochu odpočinkový den. Hned ráno na nás čekala návštěva muzea současného umění. Během cestování má mamka tak trochu v zálibě návštěvy různých muzeí a musím říct, že už je to trochu monotematické, jelikož se výstavy dost často opakují. Proto jsem nadhodila návštěvu muzea moderního umění.

Bylo to na dlouhou dobu asi naposledy, co jsem vybírala muzeum zrovna já. To, co na nás čekalo uvnitř jsme nečekala asi ani jedna z nás. :D

Výstava různých maleb a čehosi, čemu tu říkají umění byla opravdu pestrá. Nejen, že tu bylo 5 bílých prázných pláten, také tu promítali domácí videa nebo tu měli instalace z různých materiálů.

Během necelé hodiny v muzeu jsme se utvrdily v tom, že modernímu umění prostě nerozumíme a asi ani nikdy nebudeme. Jediné štěstí je to, že vstup je zadarmo a asi vám i je jasné proč. :D
Velký plus ovšem dáváme za krásný výhled se střechy. :D
PS: ano, zaoceánský parník je tu opět. Za dobu našeho pobytu už podruhé. :D

Následovala návštěva Cadmans cotage - nejstaršího pozůstavšího domu, který ve městě je. Postavený byl v letech 1815-1816.

Jako další jsme se už konečně vydaly na Harbour bridge - jednu z místních ikon. Skoro 1200 m dlouhý most, který patří k dominantám města už od 30. let minulého století. Lidé mají dokonce možnost si zaplatit prohlídku, během které se dostanete po konstrukci až na samý vrchol mostu, mamka se ovšem bojí výšek, takže to asi necháme až na naší příští návštěvu. :)

Nakonec jsme se zastavily v okolí Luna parku, odkud jsme chtěly jet přívozem zpět do města, ale začalo pršet a tak jsme zvolily návrat domů vlakem.

Během cesty na vlak jsme narazily na další Škodovku a jelikož to byla teprve druhá, kterou jsme za týden tady viděly, nesměla chybět fotka. :)

Po cestě domů jsme si všimly i tohoto nádherného domu, který opravdu stál za chvilku zastavení a pokochání se. To už bude pro dnešek vše. Tak zítra zase na viděnou! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.