Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

AUSTRALIA DAY 6 - 1,2,3 LIGHTHOUSE!!

Krásné ráno ze Sydney. Na dnešní den jsem naplánovala takový menší výlet. Ti z vás, co mě dobře znají, ví, že mám v oblibě majáky. A tak jsme museli za naší návštěvu v Austrálii aspoň jeden vidět. 

A to bych nebyla já, abych na chvíli nesedla k počítači a nezačala hledat. No a pár jsem jich našla. :D 

Když říkám pár našla jsem 3 v docela pěkné vzdálenosti od sebe a tak jsem nám naplánovala krásnou asi 12 km dlouhou procházku na jednom z ostrůvků, kde se nachází právě tyto 3 majáky. 



Ráno jsme tedy vyjely vlakem do přístavu, odkud nám jel trajekt na jeden z ostrovů. Cesta trvala asi 30 minut a k našemu překvapení byl skoro celý trajekt plný. Když jsme dorazily do naší destinace, bylo nám naprosto jasné proč. Nádherná příroda a krásné pláže lemovaly celý ostrov a na pobřeží se nacházela spousta docela levných restaurací.



Během první poloviny výletu jsme našly spoustu dechberoucích výhledů na pobřeží Sydney a také na mrakodrapy, které se nacházejí v samém centru města. 




Po asi půl hodině pochodování jsme narazily i na tuto téměř dokonalou pláž. Jen škoda, že byla pro veřejnost momentálně uzavřená.




Po zastávce s nádherným výhledem jsme se dostaly k prvnímu majáku. Naprosto upřímně jsem z něj byla naprosto u vytržení. To jsem ovšem ještě nevěděla, jaký skvost nás čeká na závěr našeho výletu.



Když někam cestujeme, jsem vždycky ráda, pokud tam narazíme na nějaký český odkaz. Hrozně ráda hledám v destinacích naše Škodovky, bohužel se ale do mé nejčastější destinace - USA neexportují. Tady je to ovšem jiné. Nedá se říct, že by jich tu byla spousta, dneska to vlastně byla úplně první, na kterou jsme tu narazily. 


Další zastávkou byl malinkatý maják a pak už nás čekal hřeb dne.




Po této celkem vyčerpávající vycházce jsme se už vydaly zpět domů. Cestou jsme se znova pokochaly krásnou budovou opery. Tentokrát jsme se k ní dostaly po vodě úplně nejblíž.






To bude pro dnešek vše. Zítra ahoj!! :) 



Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.