Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

AUSTRALIA DAY 1 - ON THE ROAD

Ahoj všichni,
uběhl už rok a my tu jsme zase, teda tady na blogu hlavně já. O rok starší, ale s furt stejně bláznivýma nápadama. Tentokrát ovšem píšu z nám do této chvíle naprosto neznámé země - Austrálie.


Austrálie a hlavně tedy Sydney je můj celoživotní sen. Už od malička sním o tom, že tam budu jednou bydlet a když se naskytla šance sem letět, šlo všechno okolní stranou. A tak jsme se tedy v pondělí 2.9.2019 v 6 ráno vydaly s mamkou směr Letiště Václava Havla v Praze. Jako první nás čekal šestihodinový let do Dauhá - hlavního města Kataru.


Let utekl celkem rychle, ještě aby ne, když letíme s jedním z nejlepších dopravců na světě. Menší háček to ovšem má, ale za to si můžu z velké části sama. Jelikož klasicky odmítám zapůjčení sluchátek leteckou společností, musím celých 6 hodin trpět posloucháním hudby, protože mi nedošlo, že oboje sluchátka, která s sebou mám jsou bezdrátová a nepůjdou mi tedy připojit k zábavnímu systému. No co se dá dělat, na příštím letu už takovou chybu neudělám :D (SNAD) :D 





Po 6 hodinách přistáváme v Dauhá a z letadla odcházíme přes letištní plochu k autobusu, který nás veze do odletové haly. Na tom by vlastně nebylo nic zvláštního, kdyby venku nebylo nádherných 36 stupňů. :D V odletové hale trávíme celkem 4 hodiny a je to teda zábava. Vypadá to, jako by na letišti byli jenom pasažéři našeho letadla a pár lidí z ochranky, toť vše. Naneštěstí je letiště klimatizované tak na 14 stupňů, takže odlékám bundu a kulicha a jdu se na chvíli natáhnout. Cesta do Sydney bude nekonečná.. 






 Cesta do Sydney trvá 14 hodin a 35 minut. Zdá se to jako nekonečné trápení. Letíme Airbusem A380, který je k naší smůle kompletně vyprodaný a tak bohužel sedíme za sebou a ne spolu. Jen pro vaši představu, Airbus A380 v konfiguraci, kterou používají Qatar Airways pojme až 517 cestujících plus posádka a přesně tolik nás v letadle opravdu bylo. I přes to se to nakonec dalo nějak zvládnout a přibližně po 26 hodinách přicházíme na celní kontrolu.






 Po kontrole už míříme do našeho ubytování. Co se veřejné dopravy týče, nemají tu metro. Teda vlastně mají. Jednu linku s asi 10 zastávkami, která je v provozu od letošního Května. Takže nic moc. Jezdit tu tedy převážně budeme sítí místních vlaků.

Pro dnešek to bude vše, zítra naviděnou! :) 














Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.