Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

AUSTRALIA DAY 2 - WELCOME TO THE CITY

Krásný den z Austrálie. První noc v našem ubytování nebyla zas až tak špatná. Časový posun nás až tak moc netíží a mně se podařilo spát až do 8 hodin. Naše hostitelka, Kim, bydlí kousek od centra města a tak nám včera trvalo necelých 40 minut dojet z letiště až domů. Musím říct, že mě překvapilo, jaký kousek se letiště od města nachází. Narozdíl od jiných letišť, nejen v zahraničí, trvá cesta do samotného centra pouhých 20 minut.



Předem se omlouvám, že dnešní článek bude o něco delší. Pokusím se méně psát, protože mám požehnaně fotek :) 
Hned ráno jsme vyrazily na samotný okraj pevniny, kde se nachází Sydney Opera House a pohled to byl opravdu dechberoucí. Prvky moderních mrakodrapů v obležení ikon tohoto města. Prostě nádhera.




Na to, že je zde momentálně začátek Března, nám počasí přeje. Sluníčko chvilkama až pálí a počasí je vlastně koupací. Po prohlídce okolí Sydney Opera House jsme narazily i na zajímavý plakát. Jen pár dní po našem odjezdu zde budou hrát Requiem Antonína Dvořáka.





Následovala procházka rozsáhlou botanickou zahradou, kde jsme potkaly spoustu škol na výletech. Spíše než o botanickou zahradu, jak název napovídal, šlo o velký park, kde občas byla cedulka s názvem o jakou rostlinu se jedná, ale to bylo v podstatě všechno. Docela mě naštvalo chování zdejších turistů, kteří zde nesmyslně vyrývají svá jména do bambusů. 




Další zastávkou byl kostel sv. Marie. Jedná se o největší katolický kostel v Sydney. Je to tak moderní kostel, že zde můžete dávat dary bezkontaktní kartou a také vám tu promítají přímý přenos mše na krásných televizích :D  




Večer už jsme se šly jen opět projít do přístavu a načerpat místní atmosféru při západu slunce.







Ještě pár zajímavostí na závěr. Naše první jídlo zde, jak jinak než, asie :D 

I takto může vypadat zastávka městské veřejné dopravy :D 


A nakonec nádherná hasičská stanice :)



To bude pro dnešek vše. Vidíme se zase zítra :) 

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.