Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 5 - POČÁTKY RYBAŘENÍ V USA

Ahoj všichni!
Vzhledem k tomu, že den 3. a 4. byl v celku nudný (oba dny jsme jenom brouzdali po okolí a nebylo co fotit), rozhodla jsem se tyto dny celkově vynechat. Nic zásadního se nestalo, tak budu dneska psát rovnou o dni 5.

Budíček byl ráno nastavený na šestou hodinu. Co je to naplat, když jsem stejně už od 4 hodin nemohla spát. Dneska nás čekal výlet přes dva americké státy - Rhode Island a Connecticut. Cílem bylo krásné přístavní městečko Mystic. Cesta sem nám trvala asi dvě a půl hodiny, protože jsme se zastavili na chvíli v obchodě s motorkami a pak taky v roztomilé kavárně. Kolem desáté hodiny přijíždíme do přístavního města Mystic.

Přibližně dvě hodiny trávíme prohlídkou města a dozvídáme se spoustu informací o počátcích rybolovu v USA a také o historii přístavních měst na východním pobřeží. Během této doby se podíváme na palubu několika zrekonstruovaných lodí. Při odjezdu z restaurace si všímáme obchodu Harley-Davidson, tak tam asi 30 minut zkoumáme motorky a vybavení na ně.

Teta hrozně ráda nakupuje ve Walmartu, tak naše další putování míří právě tam. Nakoupili jsme zde spoustu věcí na doma a taky pár sladkostí. Jako další místo navštěvujeme obchod s loveckými potřebami. Je celkem zvláštní, že v tomto obchodě potkáváme mnohem víc lidí, než v supermarketu. Asi je to zážitek pro všechny návštěvníky. Tentokrát je obchod o něco menší, ale na rozdíl od toho prvního zde mají spoustu živých zvířat. Hlavně těch vodních - je tu ohromné akvárium se sumci a úhoři a pak taky velký rybník s želvami. A ano, opět se zde nachází i sekce s maskovacím vybavením. Je sice o něco menší, ale pokladů je tu stejně - třeba maskovací schránka na dopisy, nebo Barbie panenka s maskovacím stanem a loveckou puškou.

Večer se vydáváme do mojí nejoblíbenější restaurace - Fat cat, kde si objednáváme k večeři jejich výborný hamburger. To bude pro dnešek asi vše.
Tak brzy ahoj! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.