Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

AUSTRALIA DAY 4 - BARANGAROO

Dnešní noc? Tak ta byla naprosto báječná. Říkala jsem si, jak jsem překvapená, že časový posun 8 hodin absolutně necítím a spí se mi jako miminku. No tak to jsem se pěkně spletla. Usnout se mi podařilo až ve 4 hodiny ráno a budík byl nastavený na 8:30, takže paráda. :D 

 
Plán na dnešní den byl úplně jiný. Měl být nejteplejší den našeho pobytu. Vše nakonec dopadlo úplně jinak, protože jsme do města dorazily až kolem 10. hodiny. V přístavu na nás čekalo gigantické překvapení. A to doslova. Obrovský zaoceánský parník, který se tu objevil z ničeho nic. Jeho velikost neohromila pouze nás, ale téměř všechny zahraniční turisty. 




Den jsme začaly procházkou v Barangaroo rezervaci, místo, které je věnované původním obyvatelům. V podstatě se jednalo pouze o rozlehlý park, odkud byl ovšem nádherný výhled na pobřeží a dům opery.







Během cesty jsme narazily na trh a malebnou uličku se starými obchody a následně jsme zavítaly na návštěvu do krásného Starbucksu, kde jsem poprvé v životě viděla pípu na kávu. :D 






Následoval přesun trajektem na nedaleký Cockatoo island, který je na seznamu UNESCO. Tento ostrov sloužil v 19. století jako vězeňské zařízení pro lidi, kteří v koloniích spáchali trestný čin. Později zde byla jedna z největších australských loděnic. Na ostrůvky v okolí Sydney se můžeme krásně dostat veřejnou městskou dopravou a platí na ně stejná jízdní karta i tarif. 






Jelikož se nám na trajektech opravdu zalíbilo, naší poslední zastávkou dne byl Luna park, ke kterému jsme opět dojely lodičkou. Tento zábavní park byl otevřen už v 30. letech minulého století a funguje do dnes. Známá je hlavně vstupní brána, která mě svou podobou ale docela děsila. :D 






Během cesty domů jsme ještě potkaly tento krásný jídelní automobil. :D 
To bude pro dnešek vše, zase zítra ahoj! :)



Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.