Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ




Ráno jsme vstali kolem sedmé hodiny. Rychlá snídaně a už jsme začali plánovat program na dnešní den. Jako první jsme jeli do obchodu Dolar tree, což bylo něco jako anglický libráč - Poundland, akorát tu vše nebylo za libru ale za dolar. A to byl ráj. Spousta druhů sladkostí, křupek, čipsů, pochutin a nápojů. Takže jsem tu nakoupila drobnosti pro kluky a pro mě. Byla tu i spousta dekorací na doma, hlavně z témat Halloweenu a Vánoc, ale šlo hodně o kýče, takže jsem zůstala jenom u sladkostí. Když se na to podívám zpětně, tak tu některé ze sladkostí byly i za třetinovou cenu.

Na oběd jsme se zastavili na skvělou pitu, kterou si člověk mohl naplnit přesně podle svých chutí. Pak jsme pokračovali do Best buy, kde si Jenny koupila obal a ochranné sklo na svůj nový iPad. Poté jsme šli na chvilku do Ulty - něco jako hodně dobře vybavená drogerie a parfumerie, kde se dají koupit všechny různé kosmetické potřeby za super ceny.

Následující zastávka byla v obchodě 5 below, angličtináři už asi tuší, jak obchod fungoval. Vevnitř bylo spoustu kravin, sladkostí a doplňků do bytu. Vše se tu dalo koupit za 5 a nebo méně dolarů - jak napovídá anglický název. A ani odsud jsem neodešla s prázdnou. Koupila jsem si malý batoh Boston Bruins, čaje Arizona a modrý jelení lůj. 

















Poslední stanicí dne bylo malebné městečko Hull, které jsem navštívila už i minule. Zajeli jsme až na konec poslední silnice a šli se podívat k oceánu. Přímo u něj se nachází místní střední škola a nebudu lhát, že všem zdejším studentům ani trochu nezávidím umístění jejich školy. Jelikož bylo ten den celkem teplo, rozhodla jsem se si sundat boty a chvíli se čachtat po kolena v oceánu. Všichni okolní návštěvníci pláže na mě koukali jako na blázna, ale voda byla opravdu příjemná.










Večer se Jenny opět přesunula ke grilu a udělala nám skvělé domácí hamburgery. Tentokrát s těstovinovým salátem a fazolkami. 

Pro dnešek to bude vše, příště zase na viděnou! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.