Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 7 - LABOR DAY



Ahoj ze zámoří, ve dnešním článku bych chtěla vyprávět něco málo o oslavách svátku práce tady v USA.





Dnešní dopoledne bylo velmi příjemné. Vstali jsme v osm hodin, dali si kafe, sedli do auta a vydali se směrem do nákupního centra v Braintree. Jako první jsme se vydali do obchodu s botami, kde si teta po chvíli vybrala pěkné mokasíny. Další zastávkou byl můj oblíbený obchod Vans. Den před tím jsem si na internetu vybrala jedny boty a tak jsem do obchodu přicházela přesně rozhodnutá. Bohužel boty neměli v mojí velikosti, ale vše vyřešila milá prodavačka, která mi je nechala poslat na naší adresu tady v USA.



Boty dorazily asi za 5 dní a cestovali za mnou až z Kalifornie! Byly v nádherné krabici, kterou tady nemůžu ani náhodou nechat. :D




Kolem druhé hodiny jsme se vydali na velký nákup do zdejšího supermarketu Stop & Shop, kde jsme museli sehnat všechny potřeby na večerní grilovačku. Koupili jsme tu snad všechno, na co si člověk může při spojení americká BBQ vzpomenout.  Po cestě domů z obchodu byly skoro na všech domech vyvěšené americké vlajky - vlastenci všude, kam se podíváš. Kolem třetí jsme se do všeho pustili. Byla potřeba připravit maso na hamburgery, omáčky, těstovinový salát a taky zeleninový salát.





Na dnešní den totiž připadala oslava svátku práce. V USA je Labor day docela oblíbený svátek. Jedná se o pohyblivý svátek a slaví se vždy první pondělí v září a téměř každý má ten den v práci volno. Skoro všichni v naší ulici taky seděli na zahradě a oslavovali. Na grilování jsme použili nový gril, který si Jenny nedávno pořídila a byla to opravdu rychlovka. Po večeři jsme si dali pěkné vlastenecké cupcaky, které si v obchodě kupovali snad úplně všichni lidi.



Tak to bude asi pro dnešek všechno.
Zítra se na vás těším u dalšího článku. :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.