Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 24 - MAID OF THE MIST



Z pokoje jsme odcházeli kolem osmé hodiny a naše kroky jako první mířily do Tim Hortons. Abychom tam došli co nejrychleji, zvolili jsme cestu přes kasíno, ve kterém jsem opět musela mít dozor z řad ochranky. Stejně jako včera jsem k snídani zvolila Oreo shake.


Kolem deváté hodiny jsme došli k vyhlídce a koupili si lístky na loď Maid of the mist. K lodi vedla cesta výtahem opět dolů až k řece Niagaře. Tentokrát jsme na rozdíl od včerejška dostali modré pláštěnky a po chvilce čekání si pro nás ona krásná loď přijela. Cesta k největšímu vodopádu - Horseshoe trvala jen pár minut, během ní jsme ale pěkně zmokli. Výhled byl nepopsatelný. Něco tak úžasného jsem ještě nikdy neviděla. Vzhledem k tomu, že jsme jeli jednou z prvních lodí, měli jsme i dost prostoru na fotky. Když jsme se vraceli celí mokří zpět do přístavu, byla fronta už asi 4x delší než ta, ve které jsme museli čekat my.



















Dalším bodem zájmu bylo Buffalo, přesněji nádherná botanická zahrada na okraji tohoto velkoměsta. U vchodu nás vítala milá paní, která nám vše vysvětlila a zavedla nás dovnitř. Byla celkem výřečná a ptala se nás na spoustu otázek. Když jsem jí říkala, že studuji v Praze, byla z toho úplně unešená, protože prý Prahu kdysi navštívila. Prohlídka zahrady nám zabrala asi hodinu a půl. Během této doby jsme navštívili expozice kaktusů, palem, orchideí, masožravek a dokonce i malou, ale moc pěknou sbírku bonsají. 




















Večer jsme se zašli rozloučit s vodopády a následovala menší procházka podél řeky. Cestou zpět na hotel jsme narazili na obchod vlastněný Indiány a k mému štěstí se mi tam podařilo ukořistit několik drobných dárků pro nejbližší. Po večeři jsme napsali pohlednice a sledovali z pokoje Kanadu a vodopády.

To bude pro dnešek vše. Těším se na vás zase u dalšího článku. :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.