Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 2 - NEJDIVNĚJŠÍ OBCHOD NA SVĚTĚ ?!





Noc na dnešek byla fakt strašná. Vůbec mi nešlo spát a celou dobu jsem se probouzela a převalovala. Den pro mě tedy začal už asi ve 4 ráno. Chvíli před osmou jsme sedli do Láďovo nového auta - kabriolet značky Buick (údajně nejstarší americká automobilka z roku 1903). Naším dnešním cílem bylo malé městečko - Scituate, kde se nachází krásný maják. Po cestě jsme se stavili v Dunkin' Donuts na mé oblíbené modré tříšti a asi hodinu jsme zde pozorovali cvrkot okolní dálnice.












Kolem desáté hodiny jsme dorazili k majáku ve městečku Scituate. Chvíli jsme se procházeli po pobřeží a sledovali klidný oceán. Dále následovala návštěva obchodu s motorkami a poté obchod s loveckými potřebami. A to byl zážitek.







Ohromný dvoupatrový obchod s vnitřním vodopádem, střelnicí, spoustou vycpaných zvířat a největší sbírkou rybářských prutů, co snad jde. Dalo se tu koupit veškeré vybavení na stanování a výlety do přírody, včetně asi dvaceti modelů lodí. Nebyl tu ani problém koupit střelnou zbraň. Nejzajímavější, ale asi i nejvtipnější byla maskovací sekce. Měli tu všechno, na co si člověk může vzpomenout - maskovací oblečení, povlečení, ručníky, hrnky, kelímky, židle, křeslo, gauč, sluneční brýle, gumáky, pruty, nástěnné hodiny, příbory, stan a spacák nebo dokonce i loď a televize. Byl to asi nejdivnější obchod, co jsem kdy navštívila.















Na oběd jsme šli do Panera bread a potom následovala krátká zastávka ve Walmartu.
Tak to bude pro dnešek všechno. Brzy ahoj! :)



Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.