Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 6 - AUŤÁK, KAM SE PODÍVÁŠ !






Ahoj všichni!
Vzhledem k tomu, že teď příspěvky spíš nevycházely než vycházely, těšte se na několik článků v nejbližších dnech. Ten dnešní bude ze dne šestého. Tak jdeme na to! :)


Ráno, asi kolem deváté vyrážíme do Marshfieldu na přehlídku aut. Už po cestě potkáváme několik nádherných Mustangů z minulého století. Na místo přijíždíme s menším zpožděním, jelikož nás navigace několikrát svedla na jiné místo.




Už u příchodu byly vidět opravdové klenoty. 2 Porsche z padesátých let a vedle nich nádherný Beetle z let šedesátých. Postupně jsme pak prošli celou přehlídku aut. Nejvíc se mi tam líbila variace barev. Každý, kdo už USA navštívil ví, že na místních silnicích jsou barvy aut poněkud nudné. Všichni tu mají auto buď bílé, černé, červené, šedé nebo stříbrné. Občas se objeví tmavě modré nebo zlaté a to je z barev asi tak vše. Na této přehlídce to ale bylo přímo naopak. Barvami tu tedy rozhodně nešetřili.













Jako další mě zaujala skvěle odvedená práce organizátorů. Všechna auta byla perfektně uspořádaná do řad vždy podle roku výroby, takže se v jedné řadě vždy nacházel jeden model od nejstaršího po ten ve většině případů letošní.

























Největší zážitek pro mě byly Chevrolet Camaro a Corvette. Ty byly opravdu dokonalé, hlavně ty novější modely. Jediná škoda byla to, že na přehlídce skoro úplně chyběla auta z Evropy. Po asi 2 hodinách mezi auťáky následoval oběd v podobě pravého amerického hot dogu (samozřejmě s kyselýma okurkama) a domácí limonáda.







Další zastávkou byla Derby shopping street - což je moje nejoblíbenější nákupní centrum. Jako první jsme se tu vydali do knihkupectví Barnes & Noble, odkud jsem si odnesla povídky Harryho Pottera. Následovala návštěva obchodu Yankee candle a poté už jsme se vydali zpět do Quincy.













To bude pro dnešek vše. Zítra vás čeká další článek.
Tak zatím ahoj! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.