Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 23 - CANADA, HERE WE GO!!





Dnešní noc byla naprosto úžasná, spalo se mi perfektně. Na snídani jsme šli do Tim Hortons a dala jsem si hodně dobrý Oreo shake. Jako první jsme vyrazili k výtahu u vodopádů, který nás zavezl až úplně k řece Niagaře. U vchodu do něj jsme dostali velmi slušivé žluté pláštěnky a sandály, pak jsme sjeli 54 metrů dolů skrz skálu. Spodem, podél řeky, vedly úzké dřevěné cestičky, které nás zavedly až přímo pod vodopády a ty nás taky pěkně osvěžily a musím říct, že zpět nahoru jsme se vraceli úplně promočení skrz na skrz. 





















Po zážitku pod vodopádama jsme se na ně šli podívat i ze shora a opět to bylo dechberoucí. Dokonce jsme viděli krásnou duhu a potkali další Čechy. Je jich tu fakt hodně.









Na oběd jsme se vydali do Kanady. Hraniční kontrola proběhla v pořádku a tak mám v cestovním pasu další razítko z nové země. Jídlo jsme si dali u kanadské napodobeniny Subwaye - Mr.Sub a nebylo to tak špatné, ale Subway je Subway. :D 





Při cestě do na další zastávku jsme narazili na obchod Harley Davidson, kde jsme museli samozřejmě udělat kratší přestávku. Naším následujícím cílem bylo malebné městečko Niagara on the lake, kde jsme se procházeli asi hodinu a dali si super zmrzku. Pak už ale začínalo být celkem pozdě a my měli strach, aby nám nezavřeli hranice do USA a taky, že jsme měli právo se bát. Fronta na hranicích do Států byla strašná a na hraničním přechodu Rainbow bridge jsme čekali skoro 40 minut.








Večeři jsme měli v hotelu, jelikož tam nebylo moc na výběr, zvolili jsme obří zmrzlinu ve zdejší kavárně a to bylo něco. Během našich hodů se u našeho stolu zastavilo asi 5 lidí, kteří se nás na naší dobrůtku vyptávali a pak jsme je všechny viděli odcházet se stejnou zmrzlinou, jako jsme měli my. Takže by nám měli pěkně zaplatit reklamu. Když jsme se vraceli na pokoj, chtěli jsme si zkrátit cestu skrz kasíno, ale jelikož mi ještě není 21, musel pro nás přijít člen ochranky, který dohlížel, že nebudu hrát na automatech, protože se tu do kasín smí chodit až od jednadvaceti a já jsem asi vypadala jako člověk, který přijel do našeho hotelu jenom na automaty. :D 









To bude pro dnešek vše. Uvidíme se zase zítra! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.