Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

USA DEN 14 - THE CHEESECAKE FACTORY









Kolem desáté ráno přijela domů Jenny. Včera totiž jela na svatbu svého kolegy z práce kde i nakonec přespala. V klidu jsme se nasnídali a vyrazili do nedalekého nákupního centra South shore plaza.

Výsledek obrázku pro South Shore Plaza Road, Braintree, Massachusetts

Jako první jsme se vydali do Targetu - něco jako velký supermarket, kde najdete velkou sekci s ne tak drahým oblečením. Vyzkoušela jsem si tam několik šatů, mikin a svetrů abych si nakonec vybrala modré krajkovaná šaty a taky šedivý svetr. V sekci věnované bostonským sportovním týmům jsem vzala tričko i Ondrovi a tak mám zase o jednoho člověka vystaráno. Na cestování nejvíc nesnáším nakupování dárků. Nikdy totiž nevím co mám komu koupit.

Výsledek obrázku pro South Shore Plaza Road, Braintree, Massachusetts

Na oběd jsme šli do svatyně, kterou jsem naposled bohužel nestihla navštívit - Cheesecake factory. Modla pro všechny lidi, kteří jsou stejně jako já velkými fanoušky seriálu The Big Bang Theory. Bohužel tu oproti seriálu nosili naprosto jiné uniformy, což bylo zapříčiněno tím, že jsme byli v jiném státě USA, ale i tak to byl skvělý zážitek. K jídlu jsem si vybrala výborný krevetový sendvič, hranolky a domácí ledový čaj. S sebou domů jsem si ještě zvolila jeden z asi třiceti nabízených cheesecaků - můj oblíbený Red velvet.














Cestou domů jsme se ještě zastavili na malý nákup ve Stop & Shop a odpoledne vyrazili na menší procházku po okolí. Večer Jenny vařila shepherd pie, což je typický americký pokrm tady v Massachusetts. Dává se do něj mleté maso se zeleninou (hrášek, mrkev, kukuřice, fazolky) a šťouchané brambory. Vše se pak zapeče s trochou mleté papriky.


Výsledek obrázku pro shepherd pie

Dnešní článek je o něco kratší, ale zítra by měl být mnohem zábavnější. Jela jsem totiž do centrálního Bostonu. Tak tedy zítra na viděnou! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.