Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

CALIFORNIA DAY 4 - SBOHEM SAN FRANCISCO!

 Jak už jsem avizovala ve včerejším článku, ten dnešní bude opravdu krátký a to ze dvou důvodů. Prvním je ten, že nás hned ráno čekalo odhlášení z hotelu, vyzvednutí auta a s ním spojený přesun na východ. A tím druhým to, že byl přesun opravdu dlouhý a tím pádem jsme za tento den nestihly skoro nic.


Ráno jsme se tedy vydaly do blízké autopůjčovny a po chvilce vyřizování začaly mé první metry v obrovském SUV s automatickou převodovkou. I když jsem měla následováno několik videí, jak se tato auta chovají a co mám očekávat, skutečnost byla opravdu někde jinde. Můžu říct, že dnes, po druhém dni řízení stále hledám pedál spojky a mám neustále potřebu přeřazovat i když není kde :D





Přesun ze San Francisca byl dlouhý 310 kilometrů a zabral nám něco přes 4 hodiny, jelikož jsme si asi v půlce udělaly zastávku v obchodním centru. Do národního parku Yosemite to máme opravdu jak by kamenem dohodil. Naše ubytování je z poněkud jiného soudku, než obvykle. Bydlíme totiž v malé chatce v kempu, kde jich je asi 32 - různé velikosti, tvary, barvy. My máme ten nejmenší model a má opravdu všechno, co potřebujeme. Však můžete posoudit sami z fotek. :)












To je pro dnešek opravdu vše. Nic víc jsme neviděly, ale nebojte v dalším článku nás čeká první den v národním parku a myslím si, že bude o co stát. Zatím pa!!

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.