Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

JAPONSKO DEN 6 - MEIJI JINGU SHRINE

Den 6 - Meiji Jingu shrine

Dneska nám konečně bylo přáno. První bod na našem programu - Metropolitan Government building totiž otevíral až v 9:30 a tak jsme se konečně od našeho příletu mohli pořádně vyspat.




Na observatoři v budově japonského parlamentu bylo o zábavu postaráno. Na obou dvou věžích byli dobrovolní průvodci, kteří byli ochotní mluvit anglicky. KONEČNĚ! Mám totiž pocit, že tu anglicky umí jenom cizinci :D Z obou dvou budov byl nádherný výhled jak na mrakodrapy, tak i na nedaleký park. V jižní budově se dokonce nacházel obchůdek s různými kravinkami. A že jich tam bylo dost. Taky se nám tu podařilo nakoupit pohlednice pro všechny v Čechách.


                                    

Po návštěvě této rozhledny jsme se vydali na mnou velmi očekávanou návštěvu Meiji Jingu shrine. U příchodu nás čekalo několik desítek turistů, ale hlavně nádherná 12-ti metrová vstupní brána. U samotného chrámu jsme byly celkem zklamané, jelikož se chrám opravuje, je přes něj natažené obrovské lešení. Ovšem jsme v Japonsku a tady mají naprosto všechno perfektně vymyšlené. Na celém lešení je totiž chrám vyobrazen v životní velikosti tak, aby si ho mohli všichni návštěvníci představit. Za menší bránou do chrámu se nachází náměstíčko, kde je umístěn velký stojan s dřevěnými destičkami, na které si člověk píše všechna svá přání. Přála jsem si různé stereotypy ohledně rodiny a přátel. Mým posledním přáním bylo, aby hrála Energie v příštím roce play off extraligy ledního hokeje, tak uvidíme, jestli se mi moje přání vyplní. :D :D


                           





Po procházce přilehlých zahrad jsme se vydali na oběd do jedné z místních palačinkáren. O čtvrti Harajuku -  ve které jsme trávili téměř celý den, se totiž říká, že je proslulá svými palačinkami a ona je to fakt pravda. Lepší palačinku jsem snad v životě nejedla. Ve stánku si člověk vybere podle modelu vyrobeného z plastu. Číslo své volby pak sdělí obsluze a ta mu palačinku udělá a smotá do kornoutku. Já jsem si osobně dala palačinku jahodovou s cheesecakem a byla to ta nejlepší volba na světě.



 

Večer se už nic moc nedělo. Dali jsme si večeři v naší čtvrti a šli jsme spát.
To bude pro dnešek vše! Tak zatím pa! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.