Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

JAPONSKO DEN 12 - ÓSACKÝ HRAD

Den 12 - Ósacký hrad

Ráno byl budíček hodně brzo, jelikož naše první zastávka byla docela daleko od našeho bydliště. Po snídani jsme se vydali na cestu metrem, kde jsme museli dvakrát přestupovat. Když jsme se konečně dostali k zahradám hradu v Ósace, bylo něco málo před devátou hodinou.

Samotný hrad je obklopený ohromnou zahradou, která je rozdělená do několika částí. My jsme se vydali asi tou největší zahradou směrem k hradu. U toho na nás čekala docela dost dlouhá fronta a protože bylo opravdu vedro (opět přes 30 stupňů), rozhodli jsme se, že si dáme menší pauzu na zmrzlinu. Po sváče jsme si stoupli do fronty a pak už na vrchol hradu.

Ten má 8 pater. Na tom nejvrchnějším je rozhledna, kde se s prohlídkou začíná. Pak už následuje cesta zpět do druhého patra. Ve všech patrech je nějaká výstava zaměřená na japonskou historii. Bohužel je zakázáno fotit v celém hradu, kromě rozhledny a tak máme fotky jenom z nejvyššího patra.

Pak následovala docela dlouhá návštěva místního obchodu se suvenýry, kde bylo k nalezení opravdu všechno. Taky se nám tu podařilo ukořistit pár dárků pro rodinu a kamarády. Jelikož teplota stále neklesala, rozhodli jsme se dát si ještě jednu zmrzlinu. Při naší siestě k nám přišla studentka anglického jazyka a začala se s námi vybavovat. Povídali jsme si o jídle o angličtině a pak jsme se jí ptali na další věci, co nás o Japonsku zajímaly.

Po návštěvě hradu jsme se vydali na oběd do jedné z místních restaurací. Dali jsme si ramen nudle neboli udon, tak se jim říká v Ósace. Nejen že si při objednávání jídla volíte svůj masový a zeleninový základ. V tomto podniku jsme si dokonce mohli vybrat druh nudlí a také polévku, kterou budeme chtít. Jako snad pokaždé bylo jídlo perfektní.

Kolem čtvrté hodiny se nad Ósakou objevily ohromné mraky a z ničeho nic začal strašný slejvák. Což bylo super vzhledem k tomu, že jsme byli akorát na cestě k chrámu Shitennō-ji. Tam se déšť ještě stupňoval, takže jsme se na chvíli usadili v místní odpočívárně. Poté už jsme se vydali balit zpět na hotel, jelikož nás další den čeká přelet zpět do Tokia.

Zatím ahoj! :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.