Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

JAPONSKO DEN 11 - AQUARIUM

Den 11 - Aquarium

Po včerejším náročném dni jsme si trochu přispaly. Hned po snídani jsme se vydaly směrem k akváriu. To bylo několikapatrové, velmi nové a hezké. Na rozdíl od jiných akvárií, která jsem navštívila, bylo tohle postavené přesně naopak. Člověk přišel do prvního patra a chodilo se směrem dolů.

V akváriu jsme viděli vydry, tuleně, tučňáky, rejnoky, žraloky a spoustu dalších zajímavých ryb a vodních živočichů. Na konci prohlídky nás dokonce nechali sáhnout na několik rejnoků a dokonce i žraloků. Jediný háček na kráse byli Japonci. Ti za každou cenu museli být co nejvíc u skla a neustále se postrkovali a naráželi do sebe. Fakt hrůza. Bohužel se nám nepodařilo udělat moc fotek, protože se přes sklo nedalo nic zaostřit. Naštěstí jsem natočila pár krátkých snímků, které hodlám přidat do budoucího videa, to by snad mělo být sestříhané do začátku prázdnin. :)

Po návštěvě akvária jsme se vydali do informačního centra, kde jsme si vyzvedli pár map, prospektů a pak už honem do Umeda sky building. Tam se jede do 35. patra proskleným výtahem a dál už vedou dva eskalátory, které propojují tuto budovu. Jedná se o takové dva venkovní tunely, které vedou z jedné budovy do té druhé. Pro lepší pochopení, jak tento mrakodrap vypadá, sem vložím nějakou fotografii z internetu.

Mamce se cesta na rozhlednu, které se říká plovoucí zahrada, moc nelíbila. Celou dobu se koukala do země a vůbec si neužívala cestu nahoru. :D

Po setmění následoval skvělý zážitek. Na večeři jsme totiž šly do nedalekého sushi baru, kde jsme byly velkou atrakcí. Hned po příchodu dovnitř se nás ptaly odkud jsme. Nikdo z nich netušil, kde že se Česká republika nachází a tak jeden z kuchařů přinesl starý atlas, vypadající jako naše zlaté stránky a pohotově našel, kde to vlastně bydlíme. Pak prošel celý bar a názorně ukázal všem ostatním strávníkům Českou republiku. Samotnou večeři nám připravovali přímo před očima a byla výborná. Po hlavním jídle nám všichni kuchaři donesly nějaký další pokrm, co uvařili. Mezi nimi byla například polévka ze škeblí, zelený čaj, slaná polévka a nakonec nám i dali pravé saké. Celá večeře byla prostě skvělá. Pánové se s námi snažili komunikovat lámanou angličtinou a nakonec z jednoho z nich vypadlo, že zná jistého českého fotbalistu. A tak nám Pavla Nedvěda přejmenoval na Nedovedo - tak se mu u nich prý říká.

Toť bude asi pro dnešek vše. Uvidíme se zase zítra. :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.