Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

NYC DAY 4 - 9/11 MEMORIAL

Den čtvrtý začal poměrně brzo. Už v 9:00 jsme totiž měli sraz před jednou z novějších památek v New Yorku - Ground Zero.
Jedná se o místo, kde do 11. září 2001 stály budovy WTC. Dnes se na místě nachází památné fontány, muzeum a nová budova obchodního centra. 
Kousek od zdejšího muzea vyrostla nová stavba - Oculus. Když jsem byla v NYC poprvé, tato stavba tady ještě nebyla. Oculus, je docela dost futuristicky vypadající nákupní centrum, kde najdete několik stovek luxusních obchodů.







V muzeu jsme také konečně narazili na první Čechy. Potkali jsme zde starší manželský pár z Moravské Třebové. V USA jsou u syna na 5 týdnů a cestují po celých státech.
Jako další jsme navštívili One World Trade Center. Budova, místo padlých dvojčat. Vyjeli jsme až do 102 patra (za pouhých 48 vteřin) a kochali se krásným výhledem, který nám poněkud trochu komplikoval déšť, ale ten já mám moc ráda, takže žádný problém. :)
















To bude pro dnešek vše. Tak zase zítra :)

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.