Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

NYC DAY 1 - NA CESTĚ

Ahojky všichni! 
Tak to tu máme zase. Po roce jsem v USA a tentokrát bych chtěla naši cestu dokumentovat pravidelnými články. Pro letošní rok jsme si s mamkou vybraly krapet jinou destinaci. Nejsme v mém milovaném Bostonu, ale nacházíme se o kousek níž a to v nejlidnatějším městě USA - New York City. 
Ještě než začnete číst článek, opět se předem omlouvám za pravopisné chyby a překlepy. Přeci jen už ve škole hodiny českého jazyka nemáme a šlo to se mnou hodně z kopce. :D 


Naše cesta započala letos poprvé na letišti v Praze. Americká společnost Delta airlines odtud provozuje pravidelnou přímou linku přímo na JFK (největší letiště v NYC). Let trvá 8 hodin a 33 minut, létá se poněkud staršími boeingy a k našemu překvapení byla i docela stará posádka (některým letuškám bych typovala minimálně 70 let). Nicméně náš let celkem rychle utekl, za což mohla asi i přítomnost Wi-Fi.




Po příletu do Států nás opět čekala kontrola na celnici. K našemu překvapení zde na letišti měli automaty, kde si člověk sám vyplnil údaje, naskenoval pas, vyfotil se a načetl otisky prstů. Tyto automaty mají usnadnit práci úředníkům. Jako první jsem k tomuto automatu přišla já, všechno jsem zvládla a dostala jsem kartičku, jako druhá šla mamka, ta ovšem kontrolou neprošla a tak jsme si místo pro rychlé razítko šly stoupnout do fronty k úředníkům. Ten náš z nás měl pěknou srandu a naštěstí nás pustil bez větších problémů. Po kontrole jsme si vyzvedly kufry a vydaly se směrem k našemu ubytování. 





Bydlíme asi hodinu cesty od letiště ve čtvrti Brooklyn. Pronajaly jsme si pokoj v celkem velkém bytě u mladého páru. Do pokoje máme vlastní vstup, akorát nemáme žádné fotky (byly jsme na to zatím dost líné) :D 
To bude asi pro dnešní článek vše. V následujících dnech budou vycházet vždy v 8 hodin ráno vašeho času. Tak zatím páčko! :) 

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.