Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

NYC DAY 2 - EMPIRE STATE BUILDING

Krásné dobré ráno do Čech! V dnešním článku se podíváme na náš druhý den v USA. Jak už to tak bývá, po příletu sem absolutně nemůžu spát. Budím se uprostřed noci i když jdu spát pěkně pozdě. Stále nemůžu přijít na žádný lék na časový posun. Dnes jsem se vzbudila už ve 2 hodiny v noci a od té doby jsem brouzdala po internetu a marně se snažila usnout. 



Náš den tedy započal celkem brzy. Kolem 8. hodiny jsme už opouštěly náš dům a razily cestou na metro. Máme celkem štěstí na ubytování, nacházíme se totiž asi 7 minut pěšky od modré linky metra, která nás do centra města odveze za necelých 30 minut, což je naprostá paráda. Před 9. hodinou jsme už byly na Manhattanu u naší první dnešní atrakce - Empire state building. Když jsem byla poprvé v New Yorku musela jsem tuto atrakci oželet (jsou tu totiž 2 hlavní mrakodrapy s výhledem na město - ESB a Top of the Rock. Já si vybrala ten druhý zmiňovaný. Šlo mi totiž o jednu věc, pokud bych šla na Empire state builing, neměla bych takový hezký výhled na Central park a hlavně bych také na žádné fotce neměla Empire state building). A tentokrát to tedy stálo za to. Žádné fronty a ty výhledy...




Jako další jsme navštívily Flat iron building a park, kde na nás útočily veverky. :D 







Zbytek dne jsme už jenom procházely město a zastavily se u několika zajímavostí. :) 








Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.