Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

UK Diary #1


 Ahojte všichni!
Opět se omlouvám, že jsem nic dlouho nenapsala, ale postupně připravuji pár článků najednou a navíc jsem byla posledních pár dní nemocná. Nadcházející články jsem se rozhodla psát i v angličtině, i když není tak dobrá, budu se snažit. Tak se mi prosím nesmějte :D :D
---
Hello!!
And welcome to my very first article in English :D My English isn't very good and I´m sorry for that.. But I'll try my best :) 


Dnešní příspěvek se bude týkat mého výletu do Anglie, kam jsem vyrazila na začátku Června letošního roku. Celkem jsme se školou strávili 8 dní. A bylo to opravdu 8 nezapomenutelných dní. :) Vzhledem k tomu, že jsem nashromáždila neskutečné množství fotek, rozdělím můj pobyt do dvou článků: Londýn a neLondýn :D 
I když začal náš výlet v Londýně, rozhodla jsem se nejdřív napsat o všem ostatním, protože naše cesta v Londýně i skončila, tak tím i můj UK Diary skončí. :)
---
Today´s blogpost will be about my unforgettable trip to England. We headed to England on one really sunny day in June and spent 8 days there. Over the time I collected so many pictures, that I decided to split my UK Diary into 2 posts. :)



První dva obrázky krásně symbolizují Anglii. Jeden den je hezky a druhý den prší. Já jsem měla to štěstí Anglii navštívit už po šesté a musím říct, že letošní počasí se vyvedlo neskutečně. Pršelo nám až úplně poslední den v Londýně :) 
---
First two pictures symbolize weather in England. I would say, that weather in England changes every minute. We were very lucky this year. I visited UK many times, but I´ve never had such amazing weather like this year.




Asi čtvrtý den pobytu jsme jeli na výlet k pobřeží. I když bylo celý den vedro, voda byla naprosto studená, takže k žádné koupačce nedošlo. 
---
These pictures were taken one day somewhere in the middle of our trip. As you can see, we went to see the coast. Unfortunately the water was really cold. :(





Anglické krámky a domky prostě miluju. Takovýchto fotek mám asi 200 :D :D
---
English shops and houses. I just love these buildings. :)




Další hrstka fotek je z našeho výletu na malebný Castle Howard. Jedná se o krásný barokní zámek, který se nachází v Yorkshiru, kde jsme vlastně strávili skoro celý týden. Nejvíce nás asi zaujala žabincová fontána, kde jsme strávili skoro celý náš rozchod. :D :D
---
All of these pictures were taken on our trip to Castle Howard. A beautiful baroque castle placed in Yorkshire where we spent almost the whole week. 




Tyto fotky jsou z přímořského městečka Scarborough, kde asi bylo moderní mít svojí jachtu, protože jich tam bylo opravdu hodně. Nás ovšem nejvíce zaujal lunapark, kam jsme prostě museli jít... :D :D Na fotce můžete vidět mého věrného parťáka Martina o kterém se budu hodně zmiňovat v dalším článku o Londýně. 
---
Second last bunch of photos are from little city called Scarborough. We weren't really interested in the city, but we saw a luna park, so we headed there. You can see my friend Martin in the first picture. You´ll hear more about him very soon. :)



No a poslední dva obrázky jsou spíše k zasmání. Housenka pokuřující šíšu jako v Alence v říši divů a FAP cedule. :D :D 
Tak doufám, že jsem vás tímto článkem moc neznavila a uvidíme se už velmi brzy s dalším článkem o Londýně!! :)

---
And these two pictures are the last ones. Caterpillar smoking shisha as in Alice in Wonderland and then FAP sign. :D :D
And that´s it. I hope that you enjoyed this article at least a little bit and once again I´m sorry for my English. I´ll see you soon at my next article about London. :)


xoxo ♥

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.