Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

INSTAGRAM DIARY ‪#‎4 (FEBRUARY 2016)

Zase zdravím! Tentokrát tu máme článek s fotkami z mého instagramu  za měsíc únor. V tomto měsíci uvidíme větší variaci fotek. Na rozdíl od ledna, kdy jsem měla spoustu zkoušek, jsem si únor pořádně užila. 


---

Hello again! This blogpost will be about my February. As usual I'll be using pictures from my instagram account. During February I had more fun mostly because I didn't have as many lectures and exams.

   

První dva obrázky jsou z Prahy - jaká to změna :D 

---

First two pictures are from Prague.


   

Taky trocha té kultury. Kdo mě dobře zná ví, že miluji hokej a hlavně HC Energii Karlovy Vary. Jako odměnu za povedenou zkoušku z Toxikologie a ekologie jsem od mamky dostala VIP vstupenky na hokej mezi HC Sparta Praha a právě mou milovanou Energií. Zápas to byl krásný, sice jsme hodně prohráli, ale nevadí. Příště to snad vyjde. :D Druhá fotka je z koncertu mé oblíbené české kapely - Chinaski.

---

Little bit of culture. Everyone who knows me well can tell that I love hockey and especially our hockey team from Karlovy Vary - HC Energie. This February I received the best present for passing my exam from Toxicology and ecology. I got VIP tickets to see a hockey game between my team and team from Prague. Unfortunately we lost, but it was an amazing game. The other picture is from a gig of my favorite czech band - Chinaski.


   

Následující 4 obrázky byly vyfoceny s rozdílem 2 dnů - první dva byly ovšem pořízeny v Praze a ty další dva u nás doma v Krušných horách. 

---

Next four photos were taken within 2 days - first two are from Prague and the other two are from my home at Krušné hory.

   


A poslední 2 fotky jsou takové hodně náhodné. První je z úžasné večeře, na které jsme byli s těma nejlepšíma spolubydlícíma z koleje a druhá fotka je z turnaje v ricochetu. 

---

The last two pictures are very random. The first one if from amazing dinner we had together with the best roommates and the second one is from ricochet tournament.


 

Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.