Skip to main content

About

My photo
MarttuSha71
Marťa || CZE - KV, PRG || Traveler || Daydreamer || USA 14,16,17,18,23 || Japan 16 || Sri Lanka 18 || Australia 19 || Nurse ||

INSTAGRAM DIARY #2

Čau, ahoj!!
Po dlouhé době zase přidávám nějaký kratší článek. Jak už jde podle nadpisu odhadnout, bude se jednat o pár fotografií z mého Instagramu. Asi před dvěma týdny jsem navštívila překvapivě slunečnou Anglii a většina fotek (vlastně asi úplně všechny) budou právě z Anglie.
Samotnému týdnu, který jsem strávila v Anglii chci věnovat samostatný článek, který by snad měl vyjít příští týden. Nechci nic slibovat, ale vzhledem k tomu, že jsou prázdniny, budu už snad mít trochu více času. Tak jdeme na to!!! :)



První fotka je vyfocená na pobřeží. Jeden den, jsme totiž jeli na výlet k moři a tam taky vznikla tahle fotka. Bohužel byla focená za jízdy, proto není tak dobře zaostřená.


Další fotka je z Londýna. Je na ní momentálně nejvyšší mrakodrap Evropy - The Shard.


St. Paul´s Cathedral, aneb jedna z nejkrásnějších katedrál na celém světě. 


Jedna z fotek, na které jsem opravdu pyšná. Vznikla poslední den v Londýně a to úplně náhodou. Dostali jsme rozchod u Toweru, ve kterém už jsem 3x byla, takže jsme se s mým kamarádem Martinem rozhodli jet metrem na Baker street a také do ulic, kde se natáčí náš milovaný seriál Sherlock. Během tohoto putování jsme měli i možnost se svézt typickým anglickým Double deckerem, což pro nás byl zážitek do konce života. :)




A poslední dvě fotky. Nádherný, dechberoucí Tower bridge. Nejde popsat, musí se prostě zažít. Je to jedno z mých nejoblíbenějších míst v Londýně.

I když se jedná o fotky z Instagramu, nejsou v originálním čtvercovém formátu a to z jednoduchého důvodu. Byla jsem líná udělat screeny obrazovky.

Doufám, že se vám bude líbit aspoň jedna fotka a uvidíme se u dalšího článku :)


Comments

Popular posts from this blog

JAPONSKO DEN 1&2 - CESTA

Jelikož mám hodně kamarádů a členů rodiny doma v České republice a spousta z nich mi píše o fotky a informace z našeho malého dobrodružství po ostrovech země vycházejícího slunce, rozhodla jsem se psát malé příspěvky o našich aktivitách sem na můj blog. Tak vzhůru do toho! :) Jinak se všem velmi omlouvám za mojí GRAMATIKU! Píšu jako prase, já vím! :D :D

USA DEN 20 - AMERICKÝ LIBRÁČ

JAPONSKO DEN 8 - CÍSAŘSKÝ PALÁC PODRUHÉ

Den 8 - Císařský palác podruhé Jsme to ale holky šikovné. Všechno důležité jsme totiž v Tokiu stihly projít za 7 dní a tak připadaly v úvahu všelijaké návrhy, kam se poslední den v hlavním městě Japonska vydat. Jako vítěz se nakonec ukázal Císařský palác. Když jsme u něj byly naposled, pěkně jsme zmokly.